dinsdag 31 december 2013

Het kost wat rekenwerk..

Even recap..eh.. terugkijken op een geweldig sportief 2013.
We haalden maar liefst 29 punten dit jaar. Zijn al weer 2 maanden ongeslagen. Hebben voor ongeveer 300 euro per man in de kantine achtergelaten, 7,5 kilo chop-chop genuttigd, 5 vaten Erdinger leeg gemaakt, een vast clubje van minimaal 14 eigen spelers, 100 % gezelligheid, 15 kapsalons gegeten, 28 Maastrichtse pintjes achterovergeslagen, 15 keer naar Pietertje moeten luisteren, 8 afgelaste wedstrijden gehad, en als je dat allemaal optelt en vermenigvuldigt met de gemiddelde leeftijd van Rios-5 gedeeld door het aantal doelpunten van Epi dan kom je precies uit aan.. 2014. Als dat geen toeval is!?

Als de voortekenen niet bedriegen wordt het een geweldig (voor-)jaar. Laten we op dezelfde enthousiaste, sportieve en vooral gezellige manier doorgaan met ons cluppie, dan kan ook sportief succes niet uitblijven (kijk maar naar de afgelopen maanden).
Niet dat het wat uitmaakt maar toch nog even de tussenstand van de MVP 2013-2014:
3e Johnnie 3-essen
2e Foppe
1e Epi

(zal het nog eens narekenen want er staan geen BOV-ers bij..!?)

Eine gooje Roetsj en ein Super 2014,

D'n Lijdert

4 opmerkingen:

  1. Geniaal..! Mooi stuk geschreven van onze huiscolumnist, pokerbuddy en vooral puike Lijder

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mijn nieuwe stopwoord (ik betrap me er zelf inmiddels op) is hierop wel écht van toepassing: Briljant!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Op zich wel, maar volgens mij klopt de rekensom niet! Kijk, de gemiddelde leeftijd bij Rios is mentaal gezien rond de 8 a 9 jaren en dan kom je niet helemaal uit. Als je het aantal anabolenpillen per persoon neemt, klopt het als n tiet

    15 keren luisteren naar Pietertje klopt ook niet. Volgens mij en toen ben ik gestopt met turven, ligt dat ongeveer op 137343249 (gestopt vanaf augustus…..)



    BeantwoordenVerwijderen