maandag 21 november 2011

Eind november en de competitie is al halfweg!!


Ja Manne, de tijd gaat snel als het gezellig is en zo kan het dat we na amper 3 maanden competite al op de helft zijn! Elf gespeeld, elf punten (alaaf). Een negende plek op de ranglijst, 27 spelers gebruikt. Twintig doelpunten voor en 43 tegen.
Dan nog wat tussenstanden in de diverse klassementen:
Topscoorder: Epi met 5 goals
MVP: Epi met 37 punten
Aanwezigheid: Epi en Baas B
Orbis-bokaal: Dek den Back
Afwezigheid: RH

some things never change..

Ondanks de afstraffing van gisteren kunnen we terugzien op een vooral gezellige en sportieve eerste helft; Qua resultaten mag het ietsje meer zijn. We hebben nog een wedstrijd te gaan (misschien 2) tot de winterstop en dan kunnen we in maart hervatten onder een lentezonnetje. Naar de stand kijkend zit het linkerrijtje er met respectievelijk 0 en 2x 1 punt achterstand op de concurrentie nog in!!
We zullen zien wat het wordt.

8 opmerkingen:

  1. wohahahahahahhaha!
    Al die moeite voor niets.

    ik ga alvast een reisje uitzoeken.

    Der J.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Poeh, Epi gaat weer (overal) aan de leiding... Ik schat dat 'ie een puntje of 6 boven me staat. Fit blijven, geen ballen meer op hem afleggen en tenminste 2x (vaker) zelf scoren. Het kan nog...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. En dan hou ik me nog in :-)

    J.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Epi buitenspel zetten... krijgt nu wel een heel andere betekenis. :P

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ik lees het al...............alweer net niet............

    gr de sök".

    BeantwoordenVerwijderen
  6. De bijnaam "de Sök" is na afgelopen zondag toepasselijker dan ooit, Theike!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zo te horen is het heel indrukwekkend !!!
    Ben benieuwd naar de foto.

    De Slegter van Beeg

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Jongens, wij hebben gewoon een geweldige links buiten. En hij doet er ook ales voor.
    Op tijd naar bed,geen biertjes ,dacht ik, gezond eten enz...
    En Thei en ik gunnen hem dat ook!

    GR. Trevi Toni

    BeantwoordenVerwijderen