dinsdag 24 februari 2009

Programma 1 maart.


13 opmerkingen:

  1. een mooie tegenstander om tegen te beginnen.

    Ik denk dat ik donderdag maar kom trainen.


    nr 14

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou dat zullen we dan tegen de nummer 4 wel eens bekijken. Ik denk dat er wel gespeeld wordt deze keer.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Opmerking was cynisch bedoeld!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo manne,
    Allemaal Carnaval overleefd? En allemaal zondag wedstrijdfit??

    Laat het op tijd weten als je er niet bent!! Als je er wel bent mag je je ook melden..

    Tot zondag

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ich bin da!

    Das Phantom!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik ben er ook bij; dan zijn er in ieder geval vast twee :-))

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Rob is er ook, dat maakt alvast drie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hij bedoelt 4, maar ja, hij is ook al oud

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Vertrek om 10.05 uur!!
    ALLEMAAL DAAR????
    Heb alleen een afmelding van den Dek. Dus hebben we 18 man zondag???

    BeantwoordenVerwijderen
  10. ik zag vandaag de jongens van Geleen-Zuid al warmlopen

    BeantwoordenVerwijderen