maandag 22 december 2008

Eerst volgende Borrel?!

6 opmerkingen:

  1. D'n lijdert en eega zijn zeer waarschijnlijk van de partij..

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik kom de lijder graag helpen bij het legen van al die glazen champagne

    Het verhaal gaat dat: als het gaat friezen ontdooien de Friezen

    Ik neem aan dat Foppe zijn schaatsen aan het zoeken is en zich gaat voorbereiden op de 11 steden ....

    Groet, Rob

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Rob,

    Ik denk niet dat Foppe je nog kan horen, die zit al een week met de schaatsen aan, Mart Smeetstrui aan en de oorwarmers op, te wachten tot het ijs dik genoeg is... Misschien zaterdag de Jagermeister klaar zetten om hem en nr. 14 te lokken.
    Wie volgt..???

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoor ik daar Jagermeisterrrr???? :-)) *terug naar het schaatsen* tot zaterdag?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ok, ik zal mijn vrouw onderbinden en al klunend mijn weg naar de kantine proberen te vinden.

    NR 14

    BeantwoordenVerwijderen