donderdag 22 november 2007

ALARM: Misschien toch wedstrijd op zondag!!

Laatste update,vrijdag 19:30 uur: Er wordt zondag NIET gevoetbald. We krijgen geen team bij elkaar. Prettig weekend allemaal en tot donderdag!

Makkers, staakt uw wild geraas: ik heb zojuist vernomen dat we toch een wedstrijd op het programma hebben staan, nl. de inhaalwedstrijd tegen DVO. Dat is even schrikken, want mijn wekelijkse -kantine-opstellings-planning-avond is voorbij! Vandaar dat ik het verzoek gericht heb aan wedstrijdsecretaris Tjitte om de wedstrijd om te zetten; voor hem een telefoontje, voor mij 30!!!
Ik weet niet hoe het afloopt, maar kun je me in afwachting van de beslissing, vast laten weten of je van de partij kunt zijn of niet. Graag allemaal reageren en zegt het voort. Als we spelen is het om 11 uur!!


3 opmerkingen:

  1. Fopppe heeft zijn weekend al weer volgeplanned, Berry kan ook niet, net als Gerben.
    Ik weet niet wat voor flauwerik dit er zo vlak voor het weekend door probeert de persen, maar laat hem maar op 28 februari 2008 staan. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De wedstrijd secretaris stelde voor om tot zondag(-morgen, non de sju) te wachten en te hopen dat het afgelast wordt.
    Dat mot niet gekker worden, zo erg is het toch niet als we een keer een wedstrijd laten schieten?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jungs,, kben waarschijnlijk ook niet van de partij!
    Wanneer is het zeker of er wedstrijd is..als we tot zondag moeten wachten is t een beetje moeilijk om iets te regelen he, kzal eens even kijken of k misschien toch effe kan ballen!

    BeantwoordenVerwijderen