donderdag 6 april 2006

Toppertje; GVCG 3

Zondag aanstaande, thuis om 11 uurrrrr...!

Westrijd verslag:

Mannen, gefeliciteerd met een mooie overwinning! Het venijn zat hem deze keer in de staart. Na een opgaande eerste helft, waar naar GVCG na 30 minuten met een man minder op het veld stond, na smerig natrappen op de Veusjtopper (die er overigens niets aan overhield, natuurlijk) werd hierbij de tegenstander de angel uit het lijf gehaald.

Ruststand 0-0.

Ongelukkig kwamen we halverwege de 2e helft op een achterstandj. We lieten de koppen echter neet zakken, en kwamen 15 minuten later op gelijke stand door een schitterend bananen-schot van Berry-nooitgeblesseerd-Janssens.

Nadat de Veursjstopper wederom tegen een ongelukkige rode kaart opliep na een scheidsrechtelijke dwaling, stonden we weer met 20 man op het veld...

De maker van de eerste goal, Berry-nooitgeblesseerd-Janssens zelf, viel 5 minuten voor tijd uit, en Good old Johnny kwam weer terug in het veld. John speelde de vrije man en beloonde de inzet van het team met de beslissende goal, 10 seconden voor tijd. Wederom een belabberde vertoning van Bor 3 alias 'BOV-2', werden de punten tegen de huidige nummer 1 in eigen hoes gehoude... Eindstandj 2-1.

4 opmerkingen:

  1. ein bericht van john van de diek.
    hae wiltj veurzichtig een half helft pprobere! misschien misschien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Polleke High Five6 april 2006 om 21:50

    Foppe, ik weet niet of je de voice-mail hebt afgeluisterd, maar ik moet mij helaas met pien in de knöök en sjouwer afmelden voor zondag a.s. Ik hoop dat stand-in Alex Gomes beschikbaar is, anders is Kevin Wah (B) nog een alternatief. Overigens moet ik ook op Paasmaandag en de week erna op de 23e verstek laten gaan. Nu het kampioenschap toch vergeven is, hoop ik dat je me kan vergeven. Overigens hoop ik er in mei (uefa-cupplaaten en play-offs) weer te zijn

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ja ich hob das se et swoar te verduren hobs gehobt, 10 treffers tegen in twea wedstrijden komen ook mentaal weer aan. .. stertke kerel!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Uche Veursjtopper9 april 2006 om 23:41

    Waat maakt ut oet, der sjtuit toch ein iezersjterke verdediging, mer die aanvallers sjtampe m der neit in

    BeantwoordenVerwijderen